Uputstvo za kupovinu

Uputsvo za kupovinu

1. Uputstvo za registraciju

Postupak kupovine

Sve artikle koje smo prikazali na našoj internet prodavnici http://www. una.me možete poručiti, na vrlo brz i jednostavan način. Sve što je potrebno da uradite je da pronađete artikal koji želite, i ostavite svoje podatke, a mi ćemo se potruditi da vam sva roba koju ste naručili stigne u roku od 2-4 radna dana.

Nakon što pristupite našem sajtu, pređite na pretragu artikala. Kako biste ubrzali i olakšali svoju pretragu možete koristiti filtere. Pomoću filtracije možete odrediti koji pol, uzrast, tip, veličinu, boju ili model artikla.

Kada odlučite za neki artikal, kliknite na odgovarajuću veličinu artikla, a zatim stavite u korpu. Kada to uradite u gornjem dijelu ekrana pojavit će se novi prozor koji vam nudi mogućnost da vidite stvari koje se nalaze u korpi, kao i mogućnost direktnog odlaska na kasu.

Naredna stvar koju treba da uradite jeste da provjerite narudžbu, odnosno da utvrdite da li ste poručili sve stvari koje ste željeli ili ste možda izostavili neki artikal, pogriješili u broju ili veličini. Na ekranu će vam se pojaviti podaci svih artikala koje ste prethodno “stavili u korpu”. Ukoliko su svi podaci ispravni, idete na potvrdu narudžbe.

Zatim birajte način plaćanja. Za sada su ponuđeni načini plaćanja: A) “pouzećem” – plaćanje po preuzimanju gotovinom ili čekovima, tj B) plaćanje karticom.

Ukoliko izaberete plaćanje karticom pojaviće se vam se polja u kojoj morate da unesete sledeće podatke: broj kartica, ime vlasnika kartice, datum iste kartice i cvv broj kartica (odnosno verifikacioni broj kartica) – to je broj koji obično stoji na poleđini kartici. Eventualno može vam se tražiti da unesete tip (brand) kartice.

U sledećem koraku, pojaviće vam se potvrda kupovine koju možete odštampati ili jednostavno zabilježiti podatke o transakcijama – informacije o statusu transakcije (da li je transakcija uspijela ili ne), ID broj porudžbine – ID broj svake narudžbe je jedinstven , iznos koji ste platili i valutu u kojoj je transakcija obavljena, zadnje 4 cifre kartice sa kojom ste izvršili plaćanje i tip ili brend kartice, autorizacioni kod banke – broj jedinstven za svaku uspešnu kartičnu transakciju, i datum i vreme kada je transakcija izvršena.

Ovim korakom se završava proces online kupovine. Nakon toga, bićete obavješteni o statusu Vaše porudžbine putem email-a. Porudžbina je prihvaćena od strane trgovca tek nakon što Vam emailom pošalje potvrdu o prihvatanju iste. Roba koju ste poručili će vam stići u roku koji je naveden na potvrdu.

Ukoliko u toku procesa naručivanja budete imali bilo kakav problem, uvek vam stoji na raspolaganju naš call centar +382 67 228 684 koji radi radnim danima od 8 do 16 časova ili kontaktirajte na email info@una.me .